Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact met jullie op?

Informatie over hoe je contact opneemt met onze klantenservice vind je hier.

Bestelling

Bestellen lukt niet, kunnen jullie mij helpen?

Zeker, stuur ons een berichtje in de chat of via e-mail, dan helpen we je verder.

Hebben jullie mijn bestelling ontvangen?

Enkele minuten na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging op het e-mailadres dat je tijdens het bestellen hebt opgegeven. Als je binnen een uur geen bestelbevestiging hebt ontvangen kan dat komen door technische problemen of een verkeerd opgegeven e-mailadres. Neem contact met ons op, dan lossen we het op.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas is dit zelden mogelijk, omdat alle bestellingen automatisch naar de inpakafdeling worden gestuurd voor een zo snel mogelijke levering. Neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Is het product dat ik wil kopen op voorraad?

De voorraadstatus en levertijd worden aangegeven op de betreffende productpagina en bij de categorieën. Je kunt een product dat niet op voorraad is bewaken, dan ontvang je een melding via e-mail wanneer het weer op voorraad is.

Kan ik bij jullie bestellen als ik niet ingeschreven sta op het adres?

Dat is mogelijk indien je je bestelling meteen betaalt. Maar houd er rekening mee dat je het p/a-veld moet invullen met de naam van de persoon die op het adres staat ingeschreven. Voorbeeld: als jouw naam Jan Jansen is en je tijdelijk bij Bert Bakker woont, moet je Jan Jansen invullen in het naamveld en in het adresveld schrijf je: p/a Bert Bakker, gevolgd door zijn adres.

Naar welke landen kan ik bestellen?

We leveren op dit moment aan Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zweden, Noorwegen, Finland en Denemarken.

Levering en verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

We bieden altijd minimaal één gratis verzendoptie aan. Bekijk de pagina Leveringsinformatie voor meer informatie over onze verzendopties.

Hoelang is de levertijd?

Als de producten op voorraad zijn, is de levertijd 2-5 dagen, gerekend vanaf de dag dat de bestelling ons magazijn verlaat. Als de producten niet op voorraad zijn of binnenkort weer leverbaar zijn, kan de levertijd variëren. De voorraadstatus en levertijd worden aangegeven op de betreffende productpagina en bij de categorieën.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

We versturen je bestelling met PostNL of DHL. Je kiest zelf de verzendmethode die je het fijnst vindt bij de kassa.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je meteen.

Retourneren, klachten en ruilen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Hier vind je uitgebreide informatie over retourneren.

Kan ik een gekocht artikel ruilen?

Hier vind je uitgebreide informatie over ruilen.

Ik wil een klacht indienen over een artikel, wat moet ik doen?

Hier vind je uitgebreide informatie over het indienen van een klacht.

Kan ik een afgeprijsd artikel retourneren?

Ja, dat kan. Het gebruikelijke herroepingsrecht is van toepassing.

Betaling

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit betalen per factuur, in termijnen, per creditcard of met een directe overschrijving via internetbankieren. Alle betaalmethoden zijn gratis (bij betalen in termijnen kunnen eventuele extra kosten in rekening worden gebracht).

Hoe versturen jullie de factuur van mijn aankoop?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je de factuur per e-mail.

Ik kan mijn factuur niet vinden, kunnen jullie een nieuwe factuur sturen?

Neem contact op met Klarna via www.klarna.com/nl, dan helpen zij je verder.

Veiligheid

Is winkelen bij jullie veilig?

Ja, de website is versleuteld en we gebruiken alleen beveiligde betaalopties van gevestigde betaaldiensten zoals Klarna.

Zijn mijn persoonsgegevens beschermd?

We geven je persoonsgegevens nooit aan onbevoegde partijen door en gebruiken deze alleen om je bestelling te kunnen verwerken.

Overige

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, we zijn alleen online te vinden. Daar zijn we 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend, zodat we altijd beschikbaar zijn voor jou!

Ik weet niet welk model telefoon ik heb. Kunnen jullie mij helpen?

We helpen je graag! Stuur een foto van de voor- en achterkant van je telefoon naar onze klantenservice, dan laten we je weten welk telefoonmodel je hebt en ontvang je een link met accessoires die geschikt zijn voor jouw telefoon.

Welke hoesjes en accessoires zijn geschikt voor mijn telefoon?

Stuur een bericht naar onze klantenservice en vermeld welke telefoon je hebt, dan laten we je weten welke accessoires geschikt zijn voor jouw telefoon.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring krijgt.Meer informatie